În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 4 august 2011

Circuit cred.

Azi a fost mult. Azi am pedalat. Azi am văzut o grămadă de peisaje şi am tras în piept aer curat. 

Antrenament? Nu prea, am  fentat pe parcursul situaţiei. 
Dificultăţi? Când cum, am împachetat un spin în cameră şi-am vulcanizat treaba undeva la 200 de metri distranţă. 
Cunoştinţe noi? Ceva mătuşă din Iara, bătrână şi sociabilă. 
Locuri marcante? La strâmtoare, lângă Crăieşti unde-am stat cu Cristi şi-am văzut o grămadă de peştişori şi broscuţe.
Kilometri - aproximativ: 90 
Sincer, nu ştiu câţi kilometri au fost, însă eu îs entuziasmată c-am rezistat. Cristi zicea ceva de-un 90, eu îs încă-n dubiu da' găsesc curând o metodă de-a afla. 



Până una alta-s destul de obosită. Revin cu detalii altă dată şi poate dau un edit cu nişte poze c-am făcut câteva. xD 
Edit: Până la urmă zvârl şi nişte poze pe-aici că doar nu degeaba le-am făcut: 




Niciun comentariu: