În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 31 august 2011

Adio vară, adio libertate, adio fericire încălzită-n raze de soare.

Azi e ultima zi de vară. 
Azi a plouat şi-am stat toată ziua în casă. 
Azi am ameţit şi am dormit toată ziua. 

Până la urmă s-a terminat. Ca toate celelalte lucruri, s-a terminat şi vara iar acum urmează o toamnă ploioasă şi rece iar apoi o iarnă înzăpezită sau umedă. Ce poate fii mai drăguţ? 
Desigur, până la urmă totul e destul de bine pentru că oarecum iarna e drăguţă. Până să înţeleg libertatea verii, iarna era anotimpul meu preferat şi în răceala ei mă simţeam cel mai bine, ascunsă-n întuneric şi ferită de răutatea lor. Acum, în schimb iarna nu-i decât o bătrână zgribulită, înfofolită cu o pătură albă care omoară natura. 

Sper totuşi ca anul ăsta şcolar să fie mai bun ca precedentul. Să fie bine cu notele, cu profesorii şi cu colegii. Până la urmă dacă mi-ar ieşi toate mai bine ca-n anul precedent ar fii atât de bine. Nici nu-mi vine să cred că iar începe şcoala! Parcă ieri intram în vacanţă şi ne durea pe toţi în cot...

Fie, măcar mai îs două săptămâni şi ce contează acum îi weekendu' ăsta, când merg în Băişoara la cabană. Abea aştept. Chiar dacă n-am voie să beau, măcar o să mă distrez de restu'. xD 

 

Niciun comentariu: