În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 16 august 2010

Video-uri.

Ăh, au fost şi care au filmat şi le-au ieşit. Aici nişte video-uri: 
 
Fear of the dark. - băi se vede şi se aude bine, defapt acceptabil. 
Blood Brothers. - aici lasă umpic de dorit calitatea, dar viaţă. 
No more lies. - aici se aude, păcat că e de la distanţă. 
Fie, altfel acum m-am trezit şi mă doare îngrozitor capu'. Deci îmi pusesem ceasu' să sune la 8, da' când am încercat să mă ridic din pat am ameţit şi mi-a fost rău şi am zis că mai dorm o vreme. Altfel, nu mă simt eu prea bine, da' nu asta contează. A fost bine ieri şi atâta e de ajuns. 

2 comentarii:

Amarena spunea...

Corect, important e ca a fost bine ieri, durerea de cap o sa treaca eventual :D
Ma bucur ca te-ai distrat :)

Our School spunea...

Imi place primul video, e destul de bun:-?