În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 27 august 2010

Înapoi în poze.





Deci n-a fost aşa cum am crezut. N-am rezistat. Pe drum încolo am dormit o oră şi pe drum înapoi încă două ori, plus că am adormit pe la doişpe şi m-am trezit la doişpe jumate. 
Căcat! Vroiam să rezist numa' că începuseră ochii, capu' şi ameţeam. Cică "ne uităm la What a girl wants". Cu siguranţă, te uiţi! 
Nici nu-mi amintesc cum am adormit. Cred că imediat după ce a apărut Colin Firth. 
Revenind, Ungaria e drăguţă. Înafară de ideea interesantă că acolo se fură maşini cum se aruncă la noi gunoi pe jos, totul e plăcut. Dunărea e mare şi am făcut şi câteva poze.  
Am cumpărat ciocolată şi m-am ameţit printre miile de forinţi. 
Ps: Vreau  să învăţ ungureşteee!

3 comentarii:

Our School spunea...

Foarte frumoase pozele;x
Pai daca vrei sa inveti ungureste ar trebui sa cauti niste cursuri pe net sigur se gasesc.

Amarena spunea...

Ultima poza e chiar impresionanta O_O
Amuzant ce se zice despre masini, nu stiam :))
Cu ce ocazie ai fost acolo? De ce ti-a placut limba?

Luna spunea...

Păi am fost să mă plimb cu tata și să aducem pe cineva în țară. Limba vreau să o învăț pentru că tata se descurca cât de cât cu ce ziceau ăia, numa eu eram ca un extraterestru aterizat p-acolo.
Ungurește să învăț mă rezolv rapid că la mine prin zonă îs o grămadă de unguri. :)