În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 6 august 2010

Photoshop.





Mai nou am început să lucrez din nou regulat în Photoshop. Până acu' făceam câte o variantă pentru fiecare chestie, şi făceam câte două, maxim trei pe lună. 
Acu' am un pachet de vreo două icon-uri, vreo trei semnături cu câte vreo cinci variante fiecare, şi acu' iar am chef să fac ceva. 
N-am mai făcut nimic cu Tom Kaulitz de-un timp, aşa că ar cam fii cazu' să fac ceva. Tokio Hotel e baza până la urmă, mai ales la cum arată acuma Tom. :x
Şi mă rog, până una alta, vreau să zic o chestie. Nu mă semnez pe lucrări pentru că nu le consider atât de strălucite încât cineva s-ar chinui să le ia şi să şi le însuşească. Aşa că, în pana mea, nu vă obosiţi! 
Oricum, sunt doar trei dintre ele, pentru că astea sunt cele mai reuşite.
Ps: Şi pentru că totuşi, merită credite chiar şi aici: 


Niciun comentariu: