În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 22 august 2010

Sânge.

Ieri noapte am început din nou să scriu. Am deschis un document nou, am pus ceva melodie lentă de-a lui Phil Collins şi am tastat pe rând litere. 
Acum am lipsă de inspiraţie din nou şi mă enervează. Chiar aş vrea să fac ceva sadic, că de mult visez la puţin sânge într-o proză. Sânge lichid, cald şi roşu. 
Şi totuşi, ieri am dormit p-afară, pe iarbă şi asta nu m-a ajutat cu nimic să visez chestii tragice sau măcar să-mi imaginez nişte peisaje dezastruoase. 
So you're leavin'
in the mornin'
on the early train.

Well I could say
everything's all right
and I could pretend
and say goodbye.

Got your ticket,
got your suitcase,
got your leaving smile,
though I could say that's the way it goes,
and I could pretend you won't know
That I was lying...

Phil Collins - I can't stop loving you.
Sincer, îmi plac versurile şi atât. Nu-s dezamăgită-n dragoste, nu am avut experienţe asemănătoare şi nici măcar nu am mai zis de mult "pa" la cineva. 

Un comentariu:

Amarena spunea...

Nu stiu cat de mult ar ajuta chestia cu dormitul in iarba afara. Pe mine asta ma duce cu gandul la romantism si la visare cu ochii deschisi.
Incearca ceva filme sadice sau anime-uri daca vrei sange :D