În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 13 decembrie 2009

Câh.

Nu ştiu de ce, dar mi-e frică de teza de la mate. La naiba, e luni şi e îngrozitoare ideea. Am avut coşmaruri azinoapte. De necrezut! 
Am făcut exerciţii. Chiar am făcut. Acum totul e de... atenţie. Şi peste căteva zile e ziua mea. Mă rog, împlinesc 15 ani şi desigur, nu vreau asta. Până la urmă cine vrea să crească? Eu nu, oricum. 
Am început să lucrez în photoshop. Nu ştiu dacă am mai zis asta, dar fie. Au început să nu mai fie chiar atât de handicapate lucrările. 
Acum mai rămâne Lestat. Vreau să spun ceva despre el. E fantastic, defapt nu prea e altceva de spus acum. 
Presiune de la teză. 

Alt post. Contează? Azi a nins puţin şi apoi a fost soare, s-a topit şi acum e ca naiba afară. Frig şi urât. 
Revin mai târziu cu un post mai dezvoltat. 

Niciun comentariu: