În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 16 august 2009

Wake me up when september ends.


Ok. M-am trezit de exact 2 ore. As incerca sa spun "Buna dimineata" insa totusi as exagera putin. Am stat ieri la majorat pana pe la 4 deci se intelege prelungirea asta ciudata. De obicei nu imi place sa dorm, insa am fost chiar obosita...


Pana la urma, cine n-ar fii? Ei bine, acum nu prea am chef sa scriu. Nu prea stiu cum ar trebui sa ma exprim si ce ar trebui sa spun pe-aci.


E cam complicat, avand in vedere ca... de obicei mi-e usor sa scriu.




Astazi am citit ce mai scrise Zuzi pe Lj si m-am speriat cand am citit ca mai sunt cam 4 saptamani de vacanta. Chiar asa? Si iar o sa incepem? Oh la naiba! Nu vreau!




Si totusi e ceva bun in treaba asta. Intr-un final vine si frigu'. Nu mai e atat de cald, atata soare si atatea fite :x Intr-un final imi pot face planuri de ski :x




Toamna e tare, si mai ales frigul si ploile mai putine si desigur, gandu' ca in curand va fii zapada! :x

Niciun comentariu: