În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 13 august 2009

Miss my Zuzi.


Fericire. A mai trecut o zi. Nu mai e decat vineri, sambata si duminica merg acasa. Fain de numa, asa? Ei bine, chiar as mai sta da' parca astept sa vorbesc cu Zuzi. Aici e bestial. Ador locu' asta! Da' daca Zuzi nu-i pe-aci sa stam la o poveste...


Acum ascult Big Bang - Lollipop si e super tare melodia. Ma face sa ma simt ca un copil de sapte ani. Si totusi, vocea lui T.o.p. ma omoara! T.o.p. e fantastic!:x


Si am uitat sa spun. N-am cheltuit chiar toti banii. Mai am o gramada, sau cel putin mai multi decat ma asteptam sa am.


Si pentru ca imi veni inspiratia:




Razele lunii ii alinta chipul oposit. Stralucirea nepamanteana a reginei noptii ii impodobeste privirea. Zambetul lui e doar o urma care dispare cate putin. Totul e trecator la el. Doar frumusetea ii ramane. Isi trece o mana prin parul rebel, aranjandu-si buclele blonde inundate de lumina lunii.


Incordarea i se simte pe trup. Se vede bine cum fiecare muschi se contracta si se relaxeaza intr-un ritm ciudat. Ochii ii radiaza de putere. Isi deschide putin gura, lasand la vedere coltii mici si taiosi. Mintea il roaga sa inceteze cu totul, insa foamea il comanda. Iar el e prea slab sa i se opuna.


Dintr-un salt ajunge deasupra caprioarei. Cu ochii inchisi gaseste artera plina de sange. Ii rupe trupul si bea insetat pana cand animalul ramane fara viata. Pana cand vanatoarea se incheie, si el redevine ceea ce cu greu s-a luptat secole de-a randul sa ramana: un suflet curat.
  

Niciun comentariu: