În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

marți, 11 august 2009

Joi-Duminica si atat.


Ok. Inainte de-a merge intodeauna am gandit ca iesirea cu cortu' va fii cea mai handicapata perioada. De altfel, ce se intrevedea frumos in a dormi intr-un cort, pe pamant, sub vreo cinci paturi si fara lumina? Nimic. Eh, ciudat. Acum gandesc total diferit.


Ei bine, cand am plecat din Resita ploua cu galeata. Drumul a fost ingrozitor de lung si incet. Prin minte imi zburau doar imagini cu Vitara si cu vitezometru' care indica peste 60. Stiam prea bine ca drumu' pe care cu masina normala il parcurgi intr-o ora, cu Suzuki o scoti mai repede de juma' de ora.


Ei bine, am stat cu Gabita in masina, deci n-am prea avut ce vorbi. Mai mult am ascultat muzica si am "admirat" peisaju'.


Cand am ajuns cam pe unde trebuia sa ne pozitionam corturile am descoperit ca avem de trecut apa:x. Si desigur, 3 masini obisnuite au dificultati in a trece apa. ( normal, comparam situatiile in care treceam cu Suzuki si radeam gandindu-ma ca la un moment dat s-ar fii intepenit vre-una in mijlocu' raului).

Cand am ajuns pe-acolo a fost interesant. Ne-am dat jos si am cam descoperit ca EXISTA semnal. Gresala mea, telu' era acasaaa... Ghinion, nime' nu ma putea deranjaaa...


Dupa vreo juma' de ora, cand aproape toate corturile erau "ridicate" am reusit sa descoperim cam cum era treaba cu hotelu'. Desigur, eu cu Gabita eram "proprietare", iar Mada si Iza erau cam in chirie...

Ma rog... Cam toata lumea s-a chinuit sa faca "monstru'" vreo ora, si cand bagam betele toate descopeream ca erau exact invers... L-am sfintit pana la urma si asta a fost cea mai buna parte de la-nceput.

Se cam facuse seara pana cand am tot instalat alea p-acolo, asa ca ne-am cam pus pe langa foc si am inceput sa mancam seminteee... :x Urasc seminteeele!

Cam pe la 2 am abandonat caldura focului si ne-am mutat pe saltea... Am vorbit toti 5 cam pana pe la 4 juma' si apoi am dormit...

A doua zi habar n-am pana pe la cat m-am trezit si nici nu-mi amintesc cam ce-am facut. Cred c-am citit, si apoi am mers dupa apa pana la izvor, unde foarte tare treaba, ne-a prins ploaia. Parca eram vre0 6... Oricum, am carat niste ciumegi ( defapt le zice butuci sau chituci sau ceva de genu') si eu am nimerit pe cel mai greu... Ma rog, era mare si a trebuit il duc c-o mana, ptr ca in cealalta duceam papucii ( of corse, am umblat desculta). Drumu' a fost destul de lung, da' mie sincer mi-a placut...


Mi-a luat ceva sa ma usc si a fost complicat sa mai ies din cort. Gabita nu ma lasa si m-a stresat la maxim cand m-a pus sa stau la perete... Oricum, ploua taree si nu multi erau pe-afara... Ma rog, intr-un final s-a mai oprit si ploaia si am schimbat cortu'. (yeah, Mada se umflase de la curent ptr ca nu se inchidea bine un fermoar...bla bla). Intr-un final am schimbat cortu' cu un iglu in care trebuia sa intri ciudat.


A fost interesant oricum, avand in vedere ca era FOARTE mic si era albastru si mi-a luat ceva sa invat sa intru in cortu' corect. Toate erau albastre si erau insirate si eu aveam obiceiu' sa le iau la rand pe toate pana sa nimeresc in ala bun.


In noaptea aia a fost cel mai tare. Dupa ce-am vorbit la foc o gramada si au cam mers toti la somn usor am mai ramas 6 care am mers pe un deal. (aprox 1 km). A fost tare, mai ales ca era intuneric bezna si se auzeau cainii cum latra si era ud pe jos si era o gramada de copaci in departare si Cristi lumina mereu cu lanterna dupa "ochi rosii". Chiar am asteptat in varf sa vina da' degeaba. Aia parosi cu colti mari si ochii rosii nu mai veneau... El a zis ca-s prinsi in trafic... Pacat, nu? Ma rog, a fost cea mai tare noapte :X Nu stiu de ce Gabi, Iza si Mada erau asa speriate... La un moment dat am inceput sa le zic pe numele fetelor din GosspipGirl si parca le mai trecuse teama, da' tot degeabaa... Oricum, mie nu mi-a fost frica delooc:x ( sa nu uit sa zic, era LUNA PLINA)


Cand am venit am mai stat la foc pana pe la vreo... 6 si apoi am mers la somn. Cand m-am trezit era cam vreo 12. Mi-era foarte cald si nu mai eram uda. De dimineata am vopsit-o pe Barbie roscata ( papusa de pe farfuria din care "mancam" dimineata). Toata ziua n-am prea facut multe. Mai mult am jucat volei ( da, am jucat.) si am citit intr-un copac ( desigur, peste tot exista un copac in care sa ma pot face comoda.)


Seara am stat la foc. Am vorbit toti si am baut suc si apa cu mormoloci. Desigur, a fost destul de interesant, mai ales ca am vorbit despre fiecare. Ne-am zis pareri si de-alea despre fiecare... Eram vre-o 16, asa ca nu era chiar asa de mult timp. Totusi am lungit-o pana pe la 2, cand au inceput sa plece fiecare la somn. N-am mai ramas prea multi si oricum a fost destul de frig. Pentru prima data mi-a fost frig la spate. Defapt nu mi-a fost.


Pur si simplu trebuia sa stau cu spatele ca sa nu-nghet. Am povestit si pe la 5 juma' am mers in cort. Si, cum desigur n-aveam somn am vorbit prin corturi cu Cristi si am adormit abea pe la vreo 6 jumate cand am terminat de discutat o gramada de cacaturi si cand imi era cu adevarat somn.


Next day a fost interesant. Adica chiar mi-a placut. Dupa ce-am terminat de desfacut corturile am mers sa facem baieee si sa jucam volei si am castigat de 2 ori la fileu.( dah, exista un fileu, mai exact trei pari mari si alea alea...


Ma rog, am facut baie cu toate hainele pe mine si-am colectat vreo 10 kg de apa... A fost super, mai ales c-am ajuns la 11 acasa...


Acu as mai povesti da' tre sa ies p-afara cu Gabita. Deja am lungit-o cam mult. Oricum poate mai zic ce-am facut azi mai tarziu ( am vazut Cheile Carasului si o pestera si mai multe alea alea...)

Niciun comentariu: