În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 12 august 2009

Fara titlu.



Ok. E cald. E foarte cald. Azi noapte nu am prea putut sa dorm. Am tot visat o gramada de aiureli care ma tineau treaza. Mi-a fost sete, am ascultat cum ploua si m-am injurat pentru ca am uitat camera. Da, sunt ametita. Doar eu puteam sa o uit. Ma rog, specific mie. Asa ca nimeni nu stie cand voi face rost de cele 90 de poze promise. Da, am facut 90 de poze cu alt aparat...


Acum ma doare un picior. Am alergat, da' nu e normal sa doara amandoua? Fie, eu sunt pe dos, deci doar dreptu'. Fie, acum ma cam zbat de caldura. Nimeni nu-i afara la ora asta si nimic nu e de facut. ( omg, mi-am adus aminte de Nimeni sta pe nimic) Ce e asta? Ei bine, o propozitie cu subiectul "nimeni" care m-a pus profa de romana s-o fac. Desigur, a ras toata lumea. Ciudat, asa?




Si pentru ca oricum nu stiu ce sa mai spun, o sa fac o lista cu chestiile care-mi lipsesc:
  • Zuzu
  • Suzuki
  • Povestile cu/despre vampiri
  • Compu'
  • True Blood ( Bill )
  • Copacu'
  • Cheile Turzi
Si desigur mai lipsesc o gramada de alte alea, care ar lua prea mult sa le insirui. Astea-s principale, iar cu privire la imagine, imi aminteste de ploaia care m-a facut fleasca vineri.

Ok. Am uitat sa vorbesc de Cheile Carashului, da' acum mi-e lene. Next time if I'll be able to remind all details.

Niciun comentariu: