În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 25 ianuarie 2010

Leapşa.

Am luat-o de la Geo. 


Patru filme care mi-au plăcut:

~Titanic

~Avatar

~Queen of the damned

~Interview with the vampire

 

Patru cărţi care mi-au plăcut :

~Eragon

~The Mummy, or Ramses the Damned

~The Vampire Lestat

~Angels and Demons

 

Patru prieteni apropiaţi :

~Zizi

~Alex

~Simo

~Gabi

 

Patru mâncăruri preferate :

~Pizza

~Peşte fără oase

~Cartofi prăjiţi

~Piept de pui

 

Patru lucruri pe care le-am făcut azi :

~Am râs

~Am mers la şcoală

~Am fost la magazine

~Am dormit

 

Patru locuri unde am dormit :

~În propriul pat

~În Austria

~În patu’ lui var-mea

~În patu’ de la bunic-mea.

 

Patru ţări pe care le-am vizitat :

~Austria

~Ungaria

 

 

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :

~Google

~Funny Fantasy

~Twitter

~Deviantart

 

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :

~Sticku’

~Caietele

~Cana lui Zizi

~Sucu’

 

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :

~Pijamaua

~Hanoracu’

~Pantaloni groşi

~Blugi

 

Patru profesori preferaţi :

~Profa de romana

~Profa de fizica

~Profa de latină

-Profa de isto

 

Patru colegi de bancă de până acum :

~Dede

~Simo

~Dinu

~Şerbi

 

Patru numere preferate :

~3

~7

Şi atât.

 

Patru poeţi preferaţi :

~Mihai Eminescu

~George Bacovia

Şi atât.   

 

Patru concerte la care am fost :

~Iris

~Nightwish

~Vama Veche

~Compact

 

Patru persoane cu care am vorbit azi :

~Zizi

~Ina

~Simona

~Al.

 

 

Patru instrumente la care aş vrea să cânt :

~Chitara

~Pian

~Bass

~Tobe

 

Patru materii preferate :

~Română

~Engleză

~Latină

~Istorie

 

Patru regrete :

~Nu am vorbit mai mult cu negru’ ăla mic.

~Nu am reuşit să cant niciodată la nici un instrument

~Mi-am pierdut telefonu’

~Nu mi-am cheltuit 30 de euro.

 

Niciun comentariu: