În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Fericire, sub lună.

Bine, se pare că o să ajung să postez aici doar ca să zic sărbători fericite şi alte alea. 
Fie, habar n-am de ce. Revenind, acesta este al 100-lea post pe blog, deci e drăguţ. O să spun mai multe aici, sau cel puţin o să încerc. 
Acum, pentru început, an nou fericit la toţi. Bla bla. Ştiţi voi, să faceţi ce v-aţi dorit în 2010, să iubiţi şi alte de-astea. 
Oricum, maximă treabă. A trecut un an şi am 100 de posturi. Şi că tot vroiam să zic. Pentru cine vrea să citească nişte cărţi simpatice, poate să încerce Chronicles of the Emerged World[Cronache del Mondo Emerso în italiană şi Cronicile lumii pământene în română]. Eu acum am ajuns la vol III şi e o serie chiar bună. 
Luptele sunt foarte bine descrise şi mai ales cele interioare. E ceva nou şi chiar dacă autoarea e italiancă[desigur, e considerată cea mai bună în domeniu' SF mai nou în Italia] seria e foarte bună!
Mie îmi place Sennar - pentru că e roşcat şi avea părul lung şi Laius - pentru că e blond şi neajutorat şi foarte copilăros. 
Oricum, de revel a fost fain. Mi-e lene să descriu. Oricum, mă doare spatele, deci s-ar putea să merg la somn. 
Sub lună. :x 

Niciun comentariu: