În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 6 iulie 2009

Tokio Hotel & Zoo!







Ok. M-a apucat din nou. Vinovata? Zuzi. Deci mi-a aratat o poza cu Tom cu noul look si mi-a cazut fata. Omg cat de bine arata... Apoi Bill. Si el e super! :x
Si cum a fost interesant in ultimul timp, am mai gasit si tricoul cu ei... Defapt l-a gasit mama. Abea astept sa-l scot din nou la lumina, dupa un an de somn... 
Si inca ceva. M-am uitat la Sweeney Todd cu Johnny Depp si Jamie Campbell Bower. Foarte bun filmu', doar ca putin cam sadic. Cam prea mult sange si prea cruda razbunarea... Si sa nu uit, placintele alea erau totusi pentru canibali. Si totusi, a fost unn film bun. Jamie joaca foarte bine, iar Depp e fantastic.
Si ca sa nu uit, de 1 iulie (habar n-am cand a picat aia) am fost cu Zuzi la plimbare. O sa pun niste poze la ce-am facut pe-acolo...
Si inca ceva. Cat de curand o sa infiintez o campanie prin care o sa incerc sa readuc la viata animalele de la zoo. Deci a fost de neimaginat. Toate erau ca moarte. Lupul, strutii si pestii ce mai aveau viata in ei, restul pareau sub anestezie... 

Un comentariu:

dany spunea...

daca tu o faci ma apuc si eu, vorbesc serios.
eu sunt din iasi
si animalele astea abia mai au ochii deschisi.
sunt asa de plictisite.