În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 30 iulie 2009

Bine. Habar n-am.






Bine. Am cam uitat de blog. Mi-era inchis undeva in minte sau mai degraba ingropat pe-acolo pe undeva, foarte adanc. 
Ma rog, poate mi-as fii amintit sa mai zic ceva si pe aici daca n-as fii avut atatea de facut. Deah, chiar am avut o groaza de chestii pe cap. N-am prea fost pe-acasa, si cand ajuns, intoadeauna eram prea obosita sa deschid pcu'. 
Ma rog, am fost pe la Sibiu, in concert la Nightwish. A fost fantastic. Magnific. Total peste asteptarile mele. Stiam cum canta finlandezii, da' n-am crezut ca Anette stie sa canta atat de bine live. A inceput chiar  sa-mi placa.
Si ma rog, o sa plec la Gabita. Deci nu stiu cand mai apuc sa scriu. 
Acum tre sa o inchei. Totusi mai sus sunt niste poze de la concert. 

Niciun comentariu: