În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 11 iulie 2009

Big Bang & Edward Cullen.



Ok. N-am mai scris de mult nimic. Nu ca m-ar deranja, insa parca imi lipseste ceva... Ma simt ciudat. 
Tocmai m-am trezit si am visat ceva cu concertu' Nightwish si Breaking Down. Yeah, intr-un final m-am apucat si eu de Bd completa. Ma si saturasem s-o mai citesc pe pc in bucati... Ma rog. 
Edward deja mi se pare exagerat de... grijuliu. Parca e un sclav al regulilor. Stiu ca le-ancalcat atunci cand s-a indragostit de Bella, atunci cand a inceput s-o sarute si alte alea, insa mi se pare... prea pasnic pentru un vampir. Poate ca mi se trage de la Anne Rice, cu the bag guy, Lestat, insa... 
Totusi, poate ca e doar ceva trecator... Poate in a 5a carte Edward descrie cum bea sangele la ceva uman, si nu doar cum se straduieste sa n-o omoare pe Bella. 
Oricum, a inceput sa-mi placa Big Bang, mai precis T.o.P. Tipu' e super dulce :x Chiar daca se zice ca-i timid, io tot il vad altfel... 
Ok. Totu' a-nceput acum cateva zile, da' s-a aprofundat joi, cand am mers la plimbare cu Zuzu si Ale. Omg :x. Poza de mai sus e cu T.o.P. 

Niciun comentariu: