În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

marți, 1 noiembrie 2011

Un fel de "Hai să ţinem minte" V

Filme(noiembrie - ianuarie)
  • The change up cu Ryan Reynolds, Jason Bateman şi Leslie Mann
* Mi-a recomandat filmul Peţi azi la şcoală, şi chiar dacă-i miercuri şi mâine-i grea ziua, tot mi-am făcut spaţiu ş-am văzut un film, cred că-n zece ani într-o săptămână cu şcoală. Fie, a fost foarte drăguţ şi acţiunile au fost pe alocuri chiar foarte comice. Desigur, simetria dintre ei a fost foarte tare. Chiar mi-a plăcut cum cei doi au ajuns să ducă dorul vechilor vieţi... Un film interesant care merită văzut. Comedie pe parcurs, emoţional la sfârşit. 
  • The other Boleyn Girl cu Nathalie Portman, Scarlett Johansson, Eric Bana
* Pentru că tot am făcut la istorie despre revoluţia engleză ş-am povestit puţin despre Henric al VII-lea, m-am gândit că n-ar strica să văd măcar un film istoric care are o temă destul de dezbătută. Desigur, a fost un film drăguţ, cu tot cu tema tragică în care o domnişoară "floozie" încearcă să-l joace pe regele Angliei pe degete, rănindu-şi chiar propria soră şi ajungând într-un final să fie condamnată la moarte. Fie, a fost interesantă mai ales prestaţia lui Scarlett Johansson de soră mai mică speriată care are părul blond şi magnific şi lung şi care e eclipsată de o soră mai mare răutăcioasă. Fie, mi-a plăcut mult c-a început şi s-a terminat c-o joacă de copii. Oricum, merită văzut filmul.

  • Bad Teacher cu Cameron Diaz 
* L-am văzut pe bucăţi şi m-a distrat foarte tare. A fost o temă destul de interesantă cu profesoara care fuma marijuana şi îşi strângea bani la fiecare salariu pentru-n implant de mărirea sânilor.
Şi totuşi, finalul a zguduit prin ideea că până la urmă tot dragostea învinge, chiar dacă umblii după bani sau nu. x] Un film drăguţ şi cu o mulţime de faze haioase, că doar nu degeaba e comedie.  

  • No strings attached cu Ashton Kutcher, Natalie Portman, Kevin Kline
* Cât am stat acasă, luni, am avut umpicuţ de timp să mă tot uit la filme. Ăsta a fost unul dintre ele. Mi-a plăcut mult, cu acţiunea imprevizibilă, cu personajele drăguţe (yeah, Ashton) şi cu sfârşitul fericit. Un film interesant care merită văzut. :]


  • Machete cu Danny Trejo, Steven Seagal, Jessica Alba, Michelle Rodriguez
* Filmul ăsta l-am văzut ieri şi a fost primul meu film cu Danny Trejo (de-aia m-am uitat la el, mai sincer spus). Îl văzusem ca dealer de arme în Sons of Anarchy, însă într-un film cu el în rol principal a fost total altceva. E impesionant cu mişcările şi joacă destul de bine. Un film care mi-a plăcut, mai ales prin prezenţa celor doua "hot chicks". N-am ştiut cu care avea să stea Machete în final, însă poliţista a fost o alegere ok. :]
  • Real Steel cu Hugh Jackman
*Aseară am văzut filmul şi a fost interesant. Mi-a plăcut mult ideea roboţilor care au înlocuit oamenii în ring şi felul în care a decurs acţiunea. Desigur, am fost dezamăgită de ideea că l-au bătut ăia trei, da totuşi, finalul a fost foarte drăguţ. :] Merită văzut mai ales că copiluţu' era de-a dreptu' simpatic cu păru tuns ca o oală şi hotărârea fantastică. 



Dirty Dancing: Havana Nights cu Diego Luna, Patrick Sweyze, Ramola Grai 


*M-am uitat la filmul ăsta puţin din plictiseală. Îl aveam pe lista "de văzut" de mult, însă tot am amânat. Sincer, nu se compară deloc cu prima versiune de Dirty Dancing. Un "remake" sau mai exact "reinspiring" slăbuţ. Actorii erau cam anemici şi parcă secundarii îi întreceau pe protagonişti, iar acţiunea era cam aiurea. În general îmi plac filmele în genu', însă ăsta chiar m-a dezamăgit. Drăguţă a fost în schimb apariţia lui Patrick Sweyze ca instructor. 


Cărţi(noiembrie - ianuarie)
  • Ion de Liviu Rebreanu
* Bine, l-am avut la lecturi obligatorii şi deci n-am avut nici o plăcere parcurgând cele 445 de pagini care, dacă stau să mă gândesc s-au putut numi şi-un calvar. N-a fost defapt vorba decât despre un ţăran care bătea pe toţi, muncea ca un cal şi îşi dorea multe pământuri şi care până la urmă a ajuns în pământ, Dumnezeu săturându-l de atâta pământ. Fix, carte românească, se înţelege, înţesată de ţărani, bătrâni şi oameni cu idei fixe. Şi cartea asta o fost făcută să fie. 

  • Te voi revedea de Marc Levi
* Am citit cartea pentru că vroiam să trag umpicuţ de aer în piept după Ion. Fie, a fost drăguţă, cu tot cu romantismul exagerat şi multitudinea de siripoşenii. Altfel, mi-a plăcut cum a decurs întreaga acţiune, până la urmă ăsta-i un plus al naratorului, că ştie să facă totul lin şi uşor, să menţină un echilibru şi să îşi descrie frumos personajele. O carte care ar trebui citită doar de persoanele doritoare de dulcegării. :]

  • Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu
M-am cam luptat cu cartea asta o lună şi ceva. A fost foarte puţin interesantă, detaliile legate de bătăliile purtate de Ştefan în război fiind anapoda şi fără rost. 
Acum mi-e greu să încerc să îmi amintesc ceva. Tot ce ştiu e că gelozia lui tâmpită şi exagerată nu l-a prea ajutat cu nimic. Desigur, în final tot a aflat că nevastă-sa-l înşela ca turcii. 
Totuşi, încheierea mi-a plăcut. A fost drăguţă ideea cum că i-ar fii făcut o donaţie cu toate, incluzând şi trecutul. 


Seriale(noiembrie - ianuarie)
Sons of Anarchy season 3, season 4. 
Sex and the city season 1, season 2. 

Niciun comentariu: