În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 9 octombrie 2011

When the smoke is going down I'll rock you like a hurricane.

Bine, până la urmă am apucat şi la bilete la Scorpions şi iar o fost bine aseară. Desigur, n-o început tot excelent pentru că în deschidere am crezut c-am greşit locaţia - era ceva trupă de greieraşi de munte care tot săreau ca nişte porcuşori săltăreţi. Fie, a fost umpic dubioasă situaţia. Nu mă aşteptam să apară specimene d-alea pe-acolo. 
Au urmat apoi Semnal M, care vorba vine, îs buni, Compact care se descurcă cu melodiile alea cunoscute a lor, vechi şi drăguţe şi Voltaj care au băgată în vene energie cu electroşocu'. 
Fie, deranjant a fost că s-au cam băşit jackurile chitărilor când tot ieşeau din instrumente, da în rest la români a fost bine. Semnal M au avut cele mai drăguţe melodii, pentru că Voltaj au fost parcă prea dinamici pentru toată treaba asta. 

Mă rog, Scorpions au fost magnifici. Au strâns 40 de mii de oameni şi nu i-au dezamăgit pe niciunul, la sigur. Eu, cel puţin am fost cea mai fericită când m-am gândit că am reuşit să ajung la concert. Până la urmă sunt trupa mea preferată, cu tot cu longeviva lor carieră şi originea germană. 
Fie, au cântat excepţional, sonorizare excepţională, show şi talent. :] Îi iubesc pe oamenii ăştia. 





Pozele le-am făcut în timpul concertului. Nu-s reuşite, da' măcar pe mine mă fascinează pentru că-mi aduc aminte de seara aia! =D 

Niciun comentariu: