În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 30 octombrie 2010

Titlu' se referă la o scrisoare şi la un bal.

Trebuia să postez în 28 şi să scriu mare şi plină de entuziasm: "Azi am primit prima scrisoare de la cineva din toată viaţa mea." Da' desigur, eram prea entuziasmată aşa că am tot încercat să scriu un răspuns şi alte alea.
A fost de la Al. şi a fost structurată în două părţi. Scrisoarea în sine şi un tutorial despre "Cum să scrii o scrisoare". Ah, o iubeeesc!
Altfel, ieri a fost balu' bobocilor şi sincer a fost drăguţ şi atât. Nu cine ştie ce, sau cel puţin nu a fost ceea ce mă aşteptam. Mă rog, au fost şi unele motive ciudate. 
A câştigat Ruxi la miss şi ceva tip Vlad parcă. Bravo lor. 
Mie sincer mi-a plăcut mai mult după bal, când am mers în centru şi ne-am plimbat şi după în turda nouă unde-am povestit o grămadă-n parc. A fost chiar interesant, mult mai interesant. 

Acum mă tot gândesc la cum aş putea să mă îmbrac pentru deseară că zisesem ceva şi de nişte costume. Well, sper să-mi vină ceva până la urmă. La la la. 

Un comentariu:

Our School spunea...

Prima ta scrisoare? Ce atre:X Si mi-e mi-a scris Lecsa;))