În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 29 mai 2010

Runaway.

Astăzi a fost ciudat. Astăzi mi-am propus să fac exerciţii la mate şi a fost degeaba. Nu-s în stare să fac aşa ceva din proprie iniţiativă. La naiba, mai bine dădeam luni teză. 

Fie, termin anu' ăsta aVIII-a. Drăguţ, ă? O să văd şi eu cum e la liceu şi de ce zic toţi că ruleazăăă! Abea aştept să scap. Mâine e duminică. 

Urăsc ţânţarii. Sunt muşcată peste tot şi nici măcar nu-s mici semnele. Plus sângele. E sânge peste tot. 

Desigur, cred că o să merg la Iron Maiden. Vreau Iron Maiden! În august, în Cluj. Omg, Iron Maiden! 

Şi că tot am zis de sfârşitu' de la a VIII-a. Doamne, urăsc tot ce-au făcut ăştia "de sus". Acum la media de admitere contează 25% examenele alea căcăcioase, e grevă toată săptămâna şi la sociale e o singură clasă. 

În ultima perioadă am văzut multe filme, mai ales cu Patrick Swayze. Da, era destul de drăguţ şi juca foarte biiine! Păcat c-a murit. Oricum, după ce termin postu' ăsta[destul de curând, sunt sigură] o să mă apuc să citesc şi să joc Sims3 sau să mă uit la OneLastDance. Desigur, depinde ce-mi vine. 

Ha ha ha. 


Niciun comentariu: