În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 31 mai 2010

Ieşi copile cu părul bălai şi râzi la soare!

Well, mâine dau teză. Deci nu e lejer azi. Am emoţii, mi-e frică şi nu-s sigură dacă o să ştiu. Matematica nu e pentru oameni. Matematica e pentru ăia care fac zilnic exerciţii.  

Astăzi e 31 mai. Ştii? Astăzi e ziua dinainte de 1 iunie. Mâine e Ziua Copilului. Majuscule, ă? Să ştii că merită! Nu oricine e copil. Şi odată ce-ai crescut e greu să mai priveşti totul aşa cum ai făcut-o odată. Gata cu mişcările inocente, cuvintele simple şi întrebările frecvente. Adio viaţă bună.  Poţi să saluţi durerea. Poţi să îmbrăţişezi minciuna şi iubirea prefăcută care te-nconjoară. 

Copil. E frumos să zâmbeşti sincer. 

Ă, de mult n-am mai scris ceva. Nu ştiu dacă o pot considera chiar compunere, da' nu e departe. Fie, merg să învăţ. 


4 comentarii:

Alina P. spunea...

bafta maine la teza.
si da. matematica nu e pentru oricine. :))

si la multi ani pentru maine
>:D<

Luna spunea...

Uh, mersi. O sa am nevoie, sunt cam praf.
La multi ani si tie. :x

buni-ROck spunea...

Interesant...

buni ROck spunea...

hmmm....si mai interesant. Se pare ca nu apar comentariile pe blog fara ca tu sa le aprobi. :)

Ti-am citit acest mic "post" si mi s-a parut interesant, iar apoi m-am uitat la profilul tau si mi s-a parut si mai interesant. Putem sa continuam discutia in afara blogului? Te rog...

Cred ca cel mai simplu ar fi sa iti las adresa mea de email...
buni_rock@yahoo.com.

Cu bine!