În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 22 septembrie 2011

Război început târziu, sau maratonul lecturilor obligatorii.

Probabil că şcoala ocupă tot timpul. Defapt nu-i probabil, chiar aşa e. A început de cam două săptămâni şi parcă deja abea aştept să se termine. M-am plictisit de ore, de trezirea matinală şi de monotonie. Vreau iar să fie spontaneitatea aia plină de verde şi de soare care-i numai vara. :]
Era atât de bine odată, puteam să fiu atât de plină de fericire vara. Şi-acum e toamnă. 
Copacii mor. Nu mai au frunze şi pământu'-i acoperit cu-n covor ruginiu. Citesc lecturile obligatorii cu care trebuia să mă lupt în vară şi de care-am uitat. Mă scufund în viaţă. Aştept să mă trezesc şi să mă întorc înapoi în vară. 
Oricum, până la urmă poate nici nu-i atât până-n iarnă. Poate merg în Austria :]
Fie, până acuma am citit: 

Hanul Ancuţei de Mihail Sadoveanu
Harap-Alb de Ion Creangă.  

O să editez mai încolo când termin ce-am început acum. xD  

Niciun comentariu: