În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 7 iulie 2010

Aici plouă, în sufletu' tău cum îi?

Bine, nu ştiu ce e cu titlu'. Îmi veni' pe moment, aşa că nu mă prea ştiu. 
Zilele astea a fost nasoală vremea. Ploaie şi ploaie şi abea ieri a fost ceva mai acceptabil. Da, n-a plouat şi nu a tunat şi nu a fulgerat. De notat, ă?
Altfel, azi a fost fain. Doamne, am ieşit afară şi căcat, am văzut un gay travestit. Da, purta o geantă roz, un fular alb, haine albe şi nişte ochelari de soare(afară era înnorat)
Well, altfel gayu' era ok. Adică lume, chiar îmi plăcea şi ar fii fost sexi dacă nu făcea gesturile alea atât de feminine şi... nepotrivite pentru un bărbat. 
Da' revenind, nu am nimic împotriva gay-lor, să nu se înţeleagă greşit, da' Doamne, e atât de ciudat să vezi unu' în realitate, mai ales unu' aşa extravagant. 
Well, sunt şocată. E primul gay original pe care l-am văzut.  Şi am uitat, avea şi ceas de haur la mână. Era bazat rău deci!
Şi totuşi, până la urmă... la tine cum îi?

Niciun comentariu: