În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 11 iunie 2010

Hai, o poză când mă cac!

Bine, poate că la ora asta aberez, doar că am nimerit pe-un blog dedicat actorilor din Twilight şi tocmai am văzut poze cu Ashley Grenee(interpreta lui Alice Cullen) făcute în timp ce ieşea de la SPA. Asta mi-a amintit de o altă vizită de-a mea pe respectivul blog în care erau postate nişte poze în care Kristen Stewart arăta degetu' unor paparazzi. 

După cum mă aşteptam, am observat şi nişte comentarii destul de "drăguţe" la adresa actriţei. Bă căcat, cum să nu-ţi vină să le dai foc la nişte lingăi care îţi fac poze şi când te caci?

Ea nu are şapte ani d-acasă că ştie gesturi murdare? Da nemâncaţii ăia, care freacă pe toţi cu poze din toate poziţiile? Dacă aş fii în locu' ălora de la Hollywood i-aş pune în ştreang pe toţi. 

Băi da' nu zic să nu facă poze. Căcat, e ok să faci poze unei vedete, că de-aia e cunoscută! Da' nu atâtea şi peste tot. 

Uite aici X-ul se duce la magazinu' ăla, aici X-ul iasă din magazin, aici se duce la buda publică şi aici conduce o maşină. Hai să vindem casa şi să ne luăm toţi maşinăăă d-aia! 

Fie, disperaţi. Acum merg să dorm, am debitat prea mult şi mi-am omorît singurul neuron. 


Niciun comentariu: